Commissies

Dagelijks bestuur

Ria Ruiterkamp (Voorzitter)

Jeroen Abbink (Secretaris)

Nanny Bartelink (Penningmeester)

Raad van 11

De Raad van 11 bestaat uit :

-Marco Egberink (voorzitter)
-Randal Heinneman (secretaris)
-Bart Lammersen (penningmeester)
-Erik Bemthuis (Nestor)
-Peter Knol
-Marco te Kolstee
-Ge Hassink
-Albert Kroon
-Dennis Workel
-Patrick Schuilenborg
-Bertjan Prins

Secretariaat Raad van 11 NCG De Vlearmuze :

Randal Heinneman
Bergstraat 92
7161 EM Neede
06- 13 13 92 34

mail : raadvanelf@ncgdevlearmuze.nl

 

Jongerenafdeling

De Jongerenafdeling van N.C.G. de Vlearmuze bestaat uit de Jongerenraad van 11 en de Dolle Deurzetters.
De Dolle Deurzetters is de nieuwe damesgroep binnen de Jongerenafdeling, die bestaat uit oud Jongerenprinsessen en oud dansmarietjes, die nog graag onderdeel willen blijven van de Jongerenafdeling.

De Jongerenraad van 11 bestaat uit:

Tim Kurz
Mick Screever
Niek te Wieske
Daan Arends
Bjarne Borgers
Thijs Tenhagen
Lars ten Have
Timo Screever
Thom Leferink
Luuk Breukers
Stef Karnebeek

Reserves:

Sam Geerdink
Max Huisman
Pim Wegdam
Joost Koeslag
Mick de Herder
Mathijs Geerdink

De Dolle Deurzetters

Sophie van maanen
Michelle Baas
Robin Wevers
Mirthe Dwars
Merle Neijmeisland
Kiki de Herder
Nikki Molenaar
Pien ter Haar
Pien te Winkel
Fleur te Winkel

Contactpersoon Jongerenafdeling:

Mick Screever
t. 06-10859961
e. jrv11@ncgdevlearmuze.nl

 

Begeleiding Jongerenafdeling: Jeroen Kettering, Maurien Olminkhof, Robin Wevers, Mick Screever.

 

Dansgardes

De dansgardes van N.C.G. de Vlearmuze 2019-2020.
Onze dansgardes bestaan uit enthousiaste meiden met een leeftijd tussen 7 en 20 jaar.
Met haar verschillende groepen en niveaus biedt de dansgardes voor vele meiden uit Neede en omstreken de gelegenheid om te kunnen dansen.
Ook dit jaar mogen wij onze commissie vertegenwoordigen met 40 dansgardes.
Samen met in totaal 10 leidsters zijn ze onderverdeeld in 4 groepen:
De Puppies, Mini’s, Junioren en de Senioren.

Vanaf ongeveer maart t/m november trainen de meiden elke week om zo weer een mooie dans in elkaar te zetten.
Alle dansgardes zijn er weer klaar voor, klaar voor een mooi (dans)seizoen!
Tijdens het seizoen zijn er verschillende momenten wanneer u hun dansen kunt zien.
Wij hopen dat u weer geniet dit seizoen van alle groepen dansgardes.
Kom een keer kijken, leuk!

Puppies:
Chantal van Rijn-Roes, samen met onze 2 nieuwe leidsters: Anouk Rutgerink en Demy Knol hebben zij een fantastische dans in elkaar gezet voor de puppies.
Vol energie en enthousiasme trainen de meiden dinsdagsavonds van 18.30 tot 19.30 uur.

De puppies bestaan dit seizoen uit:
Laura Poortinga
Xena Kroon
Wenke Rijkenbarg
Emma Voortman
Jill van Rijn
Esmee van Rooijen
Tessa Koedam
Mila van der Molen
Anne Rutgerink
Liz Mengerink

Mini’s:
De trainingen worden gehouden op de maandagavond van 18.45 tot 20.00 uur.                                         
Onder leiding van Brigitte Molenaar & Marlijn Voortman-te Woerds laten zij dit jaar een vrije dans zien.
Vol trots en met veel plezier zullen zij dit jaar te zien zijn op het podium.

De mini’s bestaan dit seizoen uit:
Britt Bomers
Sophie Brunsveld
Lotte van Rijn
Isa Prins
Sophie Orriens
Ilony Leverink
Lisa Martens
Julia Vogt
Emille te Woerd
Isa Voortman

Junioren:
Zij laten dit jaar een prachtige gardedans zien.
Allerlei dansmoves zijn verwerkt in deze dans, u kijkt uw ogen uit!
Nogmaals welkom voor onze nieuwe leiding: Carien Waarlo & Annemarie Knoop
Samen met de dames trainen zij elke donderdagavond van 18.45 tot 19.45 uur.

De junioren bestaan dit seizoen uit:
Romee Bomers
Janice Wissink
Maud Heinneman
Lieke Loman
Indy Hiltjesdam
Loraine klein Braskamp
Hannah Helwig
Kristy Assinck
Anne-lynn Leussenkamp
Naomi Zwierink
Kyra Prins

Senioren:
Marieke Knol en Jolien Bouwmeester hebben dit jaar voor de senioren gekozen voor een: “up tempo” nummer.
Geen tel word overgeslagen, alles word goed benut!
Met een mooie grote groep van 10 dames vertegenwoordigen zij dit jaar de groep.
Hun trainingsavond is op dinsdag, van 19.30 tot 21.00 uur.

De senioren bestaan dit seizoen uit:
Charissa Wissink
Demy de Wolde
Nikki Molenaar
Fleur te Winkel
Pien te Winkel
Noa van Waardenburg
Ilse Bruggeman
Kim Kistemaker
Cindy te Kolstee
Melanie Molenaar

Wij wensen u namens alle dansgardes een mooi carnavalsseizoen!

Contact Dansgardes:
Sanne ten Have (voorzitter)
E-mail: sm_tenhave@hotmail.com

Aanmelden?
Om deel te nemen aan de dansgardes dient uw dochter voor de maand augustus van dat jaar 7 jaar te worden.
U kunt uw dochter al wel eerder opgeven dan dat ze 7 jaar word, zij komt dan automatisch op de wachtlijst.
Vragen? Neem gerust contact op.

Optocht commissie

De Optocht commissie

De optochtcommissie bestaat op dit moment uit 13 personen sterk (herkenbaar aan de gele jas en de steek).

Wij regelen alles op en om de optocht heen: Wi’j bunt va’n optoch!

De optocht commissie bestaat uit :

– Robert Souilljee (voorzitter)
– Martine Vogt (secretaris)
– Monique Jannink (penningmeester)
– Mark ten Hoopen
– Isje Kroon
– Gerjan Grevelink (optochtleider)
– Johan Baas (contactpersoon wagenbouwers)
– Mark ten Barge
– Rudi Leuverink
– Jelle ter Braak
– Rudi Hietbrink
– Michel Brandenbarg
– Andre Loman

Contactpersoon Optochtcommissie NCG De Vlearmuze :
Robert Souilljee
tel. 0545-295206
mob. 06-22971866
optocht@ncgdevlearmuze.nl

 

 

Kindercarnaval commissie

De commissie Kindercarnaval bestaat op dit moment uit 11 personen. Wij regelen alles op en om de kinderoptocht heen en het feest voor de kinderen na de optocht in de tent. De commissie Kindercarnaval bestaat uit:

  • Beau Menkhorst
  • Marc Heinneman
  • Linda van Rijn
  • Karin Meijer
  • Karien Wegdam (voorzitter)
  • Joost Geerts
  • Angelique Troeman
  • Cindy Gesing
  • Carolien Beunk
  • Bart Wormgoor
  • Marieke Kistemaker

Contactpersoon commissie Kindercarnaval NCG De Vlearmuze:
Karien Wegdam
M. 06-13236665

 

 

Gala commissie

Ieder jaar behoort het gala tot 1 van de hoogtepunten van het carnavalsseizoen. Een stijlvolle avond waarbij de gehele vereniging aanwezig is en aan meewerkt. Dit allemaal onder leiding van de Galacommissie.
Maanden wordt er naar het gala toegewerkt, met elk jaar een enorm spetterend spektakel als resultaat.

Maar niet alleen het grote carnavalsgala wordt georganiseerd door de Galacommissie, ook het “Kleintje gala”. Kleintje gala wordt elk jaar gehouden in de week van het carnavalsweekend, bedoeld voor de ouderen in en om Neede.

De Galacommissie bestaat uit :
– Martijn Kettering
– Brigit Stellinga
– Jan Willem Wensink
– Claudia Huirne
– Marloes Morssink
– Richard Grevelink

Contact Galacommissie :

Marloes Morssink (voorzitster)
Eibergseweg 3
7161 AJ Neede
mob. 06-10054083
mail: marloesmorssink@gmail.com

Technische commissie

 

De Technische Commissie, de commissie die achter de schermen alles regelt. Onderhoud van ’t Nus, op- en afbouw van de opkomsten, aankleding en de op- en afbouw van het gala en nog veel meer. Alles wordt gedaan door de Technische Commissie.

Momenteel bestaat de Technische Commissie uit :

-Peter Knol (Voorzitter)
-Raymond Tabois
-Joop ten Brinke
-Ge Hassink
-Tonnie Kettering
-Peter Klein Nijenhuis
-Stefan Nijland
-Roy Olminkhof
-Joop Rust
-Alouis Siemerink
-Reinald Voortman
-Tim Vos
-Rueben Hennink
-Mike Stegeman
-Kjell Hogeweg
-Rik ten Hoopen

Contactpersoon Technische Commissie :

Peter Knol
Bergstraat 110A
7161 EM Neede
06-46167507

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie; al jaren een zeer actieve commissie, voornamelijk bekend van de warme hap na de gala en optocht en de jaarlijkse fietstocht.
Ook dit jaar verzorgt de activiteitencommissie diverse activiteiten gedurende dit carnavalsjaar, zoals:

De gala-avond
Tijdens de gala-avond verzofgen wij alle lekkernijen, zoals de beroemde schalen hapjes, de verrukkelijke nootjes en warme hap die nadien buiten te verkrijgen is. Wij zorgen ervoor dat uw maag tijdens deze spetterende avond gevuld blijft.
De schalen hapjes zijn vooraf te bestellen tijdens de voorverkoop, maar ook tijdens de gala zijn er nog schalen beschikbaar.

Het carnavalsweekend
Ook op dag van de optocht staan wij er met een warme hap. Voorafgaande aan de optocht staan wij op het industrieterrein, tijdens de opstelling. En nader hand staan wij bij de feesttent, met o.a. broodjes warm vlees.

Potgrondactie AC
Sinds een aantal jaren organiseren wij in samenwerking met muziekvereniging Crescendo de potgrondactie.
Midden februari komen wij langs de deuren om de bestelling op te nemen voor de A-kwaliteit potgrond. De potgrond wordt in maart bij u thuis afgeleverd, zodoende hoeft u niet zelf te slepen met de zakken potgrond.
Zijn wij toevallig bij u aan de deur geweest, en u was niet thuis, dan kunt u het aantal zakken nog doormailen naar ac@ncgdevlearmuze.nl.

Fietstocht
Iedere eerste zondag van juli organiseren wij de jaarlijkse fietstocht, die altijd garant staat voor een mooie tocht en een boel gezelligheid. Tijdens en na de fietstocht wordt een natje en een droogje verzorgd door de activiteitencommissie.

Wij, als activiteitencommissie, hebben weer zin in het carnavalsjaar. Wij hopen u snel te zien op een of meer activiteiten!

Voor opgaven en/of vragen hebben wij het volgende e-mailadres: ac@ncgdevlearmuze.nl

Publiciteit en Sponsoring Commissie

Sponsoren regelen, persberichten, een website, het handboek, het Steek-magazine… Zomaar een opsomming van de commissie Publiciteit en Sponsoring, maar een enorme hoeveelheid werk!
Deze commissie onderhoudt onder ander intensieve contacten met sponsoren, verzorgt het jaarlijkse Steek-magazine en verzorgt deze website.

De commissie Publiciteit en Sponsoring bestaat uit :

– Daan Arends
– Nanny Bartelink
– Annet Emaus
– Anneke Tuip
– Patrick Schuilenborg
– Marlijn ter Woerds
– Jolien Bouwmeester
– Mick Screever
– Wendy Zwierink

Contact: sponsoring@ncgdevlearmuze.nl

Toafel'n commissie

De naam toafel’n werd destijds (’78-’79) bedacht door Prins Johan (Pot) de 1e en zijn hofgriffier Gé Peterink, die tevens garant stonden voor de organisatie van het eerste Needse Toafel’n.

Prins Johan was de tweede Prins in Neede. Hij had al snel door dat samenwerking met verenigingen uit andere plaatsen belangrijk was voor het carnaval in Neede en de regio. Alhoewel de naam Toafel’n menigeen doet denken aan lekker eten, is dit absoluut niet de intentie van deze middag. Het N.C.G. de Vlearmuze ontvangt jaarlijks vele uitnodigingen van andere verenigingen aan wie dan bezoeken worden afgelegd. Met het Toafel’n is het N.C.G. de gastheer. De collega verenigingen leggen dan met Prins, Adjudant en gevolg een tegenbezoek af. Het Toafel’n is een begrip in de regio.

De Toafel’n commissie bestaat uit :
– Wilco Strijbosch
– Ruud ten Hoopen
– Jordi Screever
– Michelle Baas
– Pim Wegdam

Contact Toafel’n commissie :

Ruud ten Hoopen
Burg. Mensstraat 8
7161 AX Neede
mob. 06-24714366
mail: ruudtenhoopen1967@gmail.com

Beheercommissie 't Nus

De Beheerscommissie beheert en onderhoud het onderkomen van De Vlearmuze, ’t Nus aan de Wheemerstraat 17a te Neede. Beheer
Deze commissie bestaat uit Henry Peeze en Dinand Kistemaker.
Naast het verhuur en onderhoud van ’t Nus verzorgen zij ook de catering en verhuren zij podia en kledij, welke zijn opgeslagen in ’t Nus.
Voor het beheer van ’t Nus kunt u contact opnemen met Henry of Dinand, via 0545-293944.

Groene Garde

 

Carnavalisten

De Groene Garde is opgericht anno 2009. Dat betekent dat de Groene Garde dit jaar haar 11 jarig jubileum mag vieren!

De Groene Garde bestaat uit ‘oud’ actieve leden, wat betekent dat alle leden een actieve rol binnen NCG de Vleramuze hebben gehad. De Groene Garde bestaat onder andere uit ‘oud’ dansgarde dames , ‘oud’ Raad van Elf leden, een ‘oud’ lid uit de Galacommissie en ‘oud’ leden van de Technische commissie en ‘oud’ leden uit de Optochtcommissie. Een gevarieerd leuk gezelschap. Doel van de Groene Garde is ‘oud’ actieve leden betrokken te laten blijven met de vereniging. De Groene Garde is een steek dragende Garde. Dit houdt in dat zij zich bij officiële gelegenheden steek dragend mag presenteren.

Ben je ook ‘oud’ actief lid en lijkt het je leuk om aan te sluiten bij deze garde dan kan dat.

Bel of mail een van de bestuursleden van de Groene Garde. De Groene Garde zal jullie met open armen ontvangen!

 

De Groene Garde bestaat uit:

– B.Leferink ( ex raad v 11 )
– G.Te Wieske ( ex raad v 11 )
– H.Hennink ( ex raad v 11 )
– M.Hennink ( ex dansmarietjes )
– J.Wissink ( ex raad v 11 )
– J.Bemthuis ( ex raad v 11 )
– E.te Winkel ( ex raad v 11 ) ✝
– R. Tiessens ( ex technische commissie )
– M. Eijsink ( ex raad v 11 )
– A. Schuilenborg ( ex optochtcommissie )
– D. Eijsink ( ex raad v 11 )
– A.Wes ( ex raad v 11 )✝
– H.Lammersen ( ex optochtcommissie )
– M. ten Hoopen ( ex gala commissie )
– E. Harbers ( ex raad v 11 )
– G. Jansen (ex raad van elf)
– M. Jansen (ex dansgardes)

Contactpersonen Groene Garde :

J.Bemthuis ( voorzitter )
Patrijsstraat 67
7161 JL Neede
Mobiel; 0653796474
E-mail : j.bemthuis@gmail.com

Mirjam ten Hoopen (Secretaris)
Burgemeester Mensstraat 8
7161 AX Neede
06-22926216

E-mail : Mirjamtenhoopen@gmail.com

M.Hennink (penningmeester)
Uitslagdijk 6A
7161 ND Noordijk
Mobiel : 06-19854399
E-mail : marlynnhennink@hotmail.com

 

Puur!

Puur!

 

Deze enthousiaste groep bestaat uit 6 meiden.

 

Allemaal met een eigen beperking, maar dat weerhoud hun er niet van om te dansen!
Elke donderdag komen ze met een grote glimlach en vol goede moed naar het nus, om daar van 18.00 tot 18.45 te trainen om een mooie dans neer te zetten.
Deze groep staat onder leiding van Annet Brunshorst en Diana Bannink.
En onder begeleiding van Like ter Woerds, Ilona Nijland en Puck Markerink.

 

De groep puur bestaat uit:

Monika van Oostrum
Bim Hilhorst
Milene Stam
Ashley Witteveen
Tsjamira van Veen
Jill ten Hoopen