2e Stekeligheden Hoogheden 2021-2022!

De aanwijzingen van vorige week waren natuurlijk al overduidelijk! Er zijn al vele namen gehoord, maar of de goede erbij zaten blijft voor jullie de vraag en voor ons een weet. Deze week de kans om voor je potentiële kandidaten eens na te gaan of de nieuwe tips nog meer houvast geven. Nog maar een paar weken voor de opkomst! Niets is wat het lijkt!

Jongeren

En? Wij horen her en der al verschillende namen door de lucht gaan! Of de juiste erbij zit, dat kunnen jullie zelf uitvogelen. In ieder geval geven we jullie nog een aantal kleine en hele grote tips. Dan moet het er na deze week toch wel dik bovenop liggen toch. Wij zien ontzettend veel overeenkomsten tussen de beide hoogheden. Ze vullen elkaar dan ook ontzettend goed aan. Gelukkig voor hun, want het is toch wel erg belangrijk dat ze met elkaar door één deur kunnen. Zowel qua werk als qua opleiding zitten ze aardig op dezelfde golflengte. Hun interesses liggen dan ook zeer dicht bij elkaar. Al zoekt de één het iets hogerop dan de ander. Beide hoogheden zoeken graag de plaatselijke horeca op in Neede, maar mogen ook graag een pilsje drinken verder buiten Neede. Of dat altijd wel legaal is, dat is nog maar de vraag. Zo. Genoeg weer verteld, dus wij verwachten nu toch wel de juiste namen een keer te horen. Tot volgende week voor de laatste aanwijzingen!

Senioren

Wat is het toch allemaal spannend en vooral dit seizoen. De afgelopen tijd wordt er veel gepraat over wie worden de nieuwe Hoogheden en er worden vooral veel mannen namen genoemd. Mannen, Mannen, Mannen???
Is het niet de hoogste tijd dat NCG de Vlearmuze het een keer over een hele andere boeg gooit? Misschien is het tijd voor vernieuwing….. zijn jullie er klaar voor? Deze Hoogheden wel, ze dragen graag een steentje bij aan het komende kleurrijke Carnavalsjaar!! Ook wij zien ontzettend veel overeenkomsten tussen de beide hoogheden. Ze vullen elkaar dan ook ontzettend goed aan.
Oei oei oei wij leggen het er nu wel erg dik boven op met al die extra hint’s erbij is het bijna te makkelijk. Uiteraard wordt het voor de aankomende Hoogheden steeds heter onder de voeten, aangezien onze Vlearmuze al volop bezig zijn met het sporen onderzoek naar onze aangeboren feestneuzen.
Weet jij het al?

Alles klopt wat hierboven staat en nu maar hopen dat het seizoen ook daadwerkelijk van start gaat gezien de ontwikkelingen rondom de pandemie. In het ergste geval zoeken we een functie elders! Nu gaat er toch wel een lampje branden? Volgende week zullen we weer met de laatste nieuwe tips komen, dus houdt ook dan de stekeligheden weer goed in de gaten. Denk jij na al deze aanwijzingen de namen van de nieuwe hoogheden al te weten, Vraag bij de Needse Horeca naar het schriftje, waag een gok en wie weet ben jij na het opkomstweekend de winnaar van een overheerlijke taart van Bakkerij Stroet.