Ontnuchteren Vlearmuze ook alleen voor genodigden!

Zoals jullie hebben kunnen lezen is de Opkomstavond van N.C.G. de Vlearmuze op zaterdag 13 november een besloten feest voor genodigden. Voor het Ontnuchteren op zondag 14 november geldt hetzelfde. Vanaf 12.00 uur zijn de actieve leden uitgenodigd en vanaf 14.00 uur de genodigden van de nieuwe hoogheden. Voor het Ontnuchteren gelden dezelfde regels als voor de Opkomstavond. Voor de volledigheid staan die hieronder nog even weergegeven.

• De residentie mag maar voor 75 % gevuld worden met gasten. Om die reden zijn alleen de actieve leden, die onderscheiden worden, uitgenodigd en worden genodigden van de hoogheden op zaterdagavond of zondagochtend telefonisch uitgenodigd. Indien je niet tot één van deze groepen behoort, mogen we je helaas niet binnenlaten.
  • Aan de deur wordt je gevraagd een geldige QR-code te laten scannen. Is deze niet geldig of kun je deze niet tonen? Ook dan mogen we je niet binnenlaten. Zorg dus dat je geldige QR-code bij je hebt! Bij twijfel over de echtheid van de QR-code kan er naar en geldig ID-bewijs gevraagd worden.

Ook op de zondagmiddag willen we er mooie middag van maken. We hopen op jullie begrip en medewerking om dit ook mogelijk te maken en vertrouwen erop dat iedereen verstandig met zijn eigen gezondheid en die van een ander omgaat.

Indien er iets verandert in de komende dagen, volgt nadere informatie via onze website en facebook.