Opkomstavond Vlearmuze alleen voor genodigden, maar wel met livestream!

Op 13 november neemt N.C.G. de Vlearmuze afscheid van de huidige hoogheden en verwelkomen we de nieuwe Prins & Adjudant en Jongerenprins & Jongerenprinses. Zoals gewoonlijk wordt de opkomstavond gevierd bij onze residentie café-restaurant de Olde Mölle. Als gevolg van de beperkende maatregelen die op het moment van schrijven gelden, doen we dit in aangepaste vorm en onder een aantal voorwaarden:

• De residentie mag maar voor 75 % gevuld worden met gasten. Om die reden is er een gastenlijst opgesteld met gevolg van de hoogheden, actieve leden vanuit de vereniging en gasten van de nieuwe hoogheden. Indien je niet op de gastenlijst staat, mogen we je helaas niet binnenlaten.
  • Aan de deur wordt je gevraagd een geldige QR-code te laten scannen. Is deze niet geldig of kun je deze niet tonen? Ook dan mogen we je niet binnenlaten. Zorg dus dat je geldige QR-code bij je hebt!
  • Om 24.00 uur sluit onze residentie haar deuren. Om er toch een gedenkwaardige vond van te maken, starten we een uurtje eerder. De zaal is open vanaf 18.30 uur en het programma start om 19.20 uur.
  • Om de carnavalsliefhebbers die door het bovenstaande niet aanwezig kunnen zijn tijdens de opkomstavond toch mee te kunnen laten genieten, zal er een livestream georganiseerd worden. Hierover volgt nog nadere informatie.

Ondanks de beperkingen die op dit moment nog gelden, gaan we er geweldige avond van maken voor de aftredende en opkomende hoogheden. We hopen op jullie begrip en medewerking om dit ook mogelijk te maken.

Indien de maatregelen veranderen in de weken voor 13 november, volgt nadere informatie via onze website en facebook.